Pris: 1090 kr inkl. moms.
Förväntad reparationstid: 2-4 arbetsdagar.
Fraktkostnaden tur och retur är inkluderad i priset. När du slutfört beställningen får du ett mail med en QR-kod som du visar upp hos ditt Postnord-ombud. De skriver då ut fraktsedeln och skickar paketet till oss. Du behöver själv ordna något att packa in din enhet i. Exempelvis en tom kartong med lite papper eller plast runtomkring.
När reparationen är utförd så skickar vi en betalningslänk till dig via epost och SMS. I betalningslänken finns flera betalningsalternativ, bland annat Swish, kort och faktura (kreditupplysning). Efter att betalningslänken är genomförd så skickar vi tillbaka din enhet.
Skriv till oss i meddelanderutan på den här sidan om du vill boka flera reparationer samtidigt. Vi återkommer till dig med en offert innan reparationen påbörjas.
Du får mail från oss när vi tar emot din enhet och när reparationen är klar samt kollinummer när den returnreas med posten. Behöver du komma i kontakt med oss så kan du ringa eller svara direkt på bekfräftelsemailet som du får efter att du slutfört bokningen.